26 Şubat 2012 Pazar

Simit Denemesi

Geçenlerde şurada bir simit tarifine rastladım. Bir ay oluyordur ilk denemeyi yapalı. Ankara sokak simidi bu. Biraz sert, çıtır ve elastik oluyor. Kastamonu ve Tosya'da da yapılır buna benzer bir simit ve ben çok severim. Hem tazeyken, hem de ertesi gün yemesi çok zevkli oluyor. Gerçi biraz dişlerin sağlam olması lazım. 
Tarife rastladığımda çok sevindim ve haftasında denedim. Gerçekten harika oldu. İlk fotoğraftaki ilk denemem, ikinci fotoğrafta da ikinci denemem var. İkisi de çok güzeldi ve tarif gerçekten çok iyi. ancak ben her ikisinde de simit formu vermeyi ve pekmezli su olayını beceremedim sanırım. Renkleri ve şekilleri pek de istediğim gibi ağız sulandıran bir şekilde olmadı. Ama tadı beni tatmin etmeye yetti.
Tarif burada Tarte Pink'in sayfasında.


4 yorum:

  1. Harika görünüyor.Ellerinize sağlık.Blog tasarımınız çok güzel.Ben de beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Mmmm nefis mi nefis olmuş simitleriniz ellerinize sağlık..
    Hiç de deneme gibi durmuyor ayrıca oldukça çekici :)
    Mutlu haftalar diliyorum..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. yanına çay ve peynirle nefis olur ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler ziyaretiniz için.

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma