8 Mart 2012 Perşembe

8 Mart Dünya Kadınlar Günü ve Bugünün İronisi


 
Sabah, unutmuşum günü, her zamanki gibi girdim pastaneye, sandviç hazırlatıyorum. Gözüm arkadaki karanfil yığınına takılıyor. Ne için acaba onlar diye geçiriyorum içimden. Az sonra sandviçimi hazırlayan çocuk bana bir karanfil uzatıyor en güzel gülümsemesiyle. Gülümseyip alıyorum. Elimde karanfilim, yüzümde tebessüm yürüyorum her zamanki yolumu, yolun karşısına geçeceğim. Sağa dönüşte yayaya yol ver tabelasının altında bekleyip geçmeye hazırlanıyorum yeşil ışıkta. Ne koşar gibi, ne yavaş.. Yolu geçmek üzereyken bir kamyonet beliriyor arkamda, içinde bir "mahlukat" bana bakıyor pis pis, ezerim seni der gibi, tam dibimde. İşte o an gidiyor yüzümdeki tebessüm. Gün yine her zamanki gibi başlıyor, elimde karanfilim..

Tüm kadınların Kadınlar Günü'nü kutlarım.

2 yorum:

Tasarım:Sawako Kuronuma