23 Ekim 2013 Çarşamba

Şu ANda ben..


Ahhh! Şu günlerde bayram tatilindeki gibi evimde olmak, koltuğumda uzanıp, kilo almadan abur cubur yemek (mümkün olsaydı keşke) ve bütün gün dizi izlemek istiyorum. Gerçekten keyif aldım bayram tatilinden ve işe dönmek inanılmaz zor geldi. Tatilde evden dışarı hiç çıkmadım sanırım, belki bir kere markete gitmiş olabilirim :))
Tabi o kadar tatilden sonra işe alışmak zor oluyor. Çok yoğun bir işte çalışmadığım için boş vaktim bol. Önümde bilgisayar olunca da yine günüm video izleyip, müzik dinlemekle geçiyor :) E ne güzel işte dediğinizi duyar gibiyim ama ayakta ayakkabılar, altında saçma bir sandalye, ikide bir yanından geçen bir patron :) Ahhh! Bugün de bitse de gitsek..

2 yorum:

  1. Eh tatiller uzun olunca bir isteksizlik oluyor doğal olarak :))
    Tempolu iş hayatına çabucak alışmanız dileklerimle...

    YanıtlaSil
  2. Sana kolaylıklar diliyorum Deniz'ciğim, eminim çok zordur :)
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma