15 Haziran 2014 Pazar

Tarifsiz: Aynagöz'ün İlk Çilek Reçeli

Günaydınlar, mutlu Pazarlar..
İstanbul'da gökyüzü  yine bulutlu. Birkaç gündür yazın gerçekten geldiğini hissedebiliyorum, yazın kokusunu alabiliyorum artık havada.
Bugün Babalar Günü, tüm babalara evlatlarıyla geçireceği güzel günler dilerim. Birazdan babamı arayıp kutlayacağım ben de. Ama, çok buruk bir gün bugün aynı zamanda. Hayatını kaybeden madencilerimizi de unutmamak lazım. Onların çocukları için çok daha zor bir gün olacak bu. Sabır ve hayatlarında kolaylık diliyorum onlara da.
Geçenlerde aldığım çileklerin nasıl da çilek reçeli koktuğundan (çilek ve çilek reçeli farklı kokuyor bana göre :P) ve canımı çektirdiğinden bahsetmiştim. Aslında öyle çok çilek reçeli fanı olduğumu söyleyemem. Böğürtlen ve vişnedir benim için en güzeli. Ama çilekler böyle güzelken denemek istedim ben de. Çok uzun zaman önce bir deneme yapıp çilek marmeladı yapmıştım. Bu sefer ilk çilek reçeli denemem oldu ve bence harika oldu. Ne çileği, ne de kullandığım şekeri ölçmediğim için tarif vermeyeceğim. Zaten büyük bir kavanozu doldurmadı bile reçelim :)


 
İyi Pazarlar herkese..
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma