24 Aralık 2014 Çarşamba

DIY/ Kendin Yap : Renkli Bantlarla Etamin Görünümlü Geyik Kafası Yapımı

Merhaba tekrar.
Bu ara sık görüşeceğiz sanki :))
Geçtiğimiz hafta sonu o kadar işin arasında, odamdaki duvara yaptığım bu geyik kafası süsünü paylaşmak istedim. Pinterest'te gördüğüm bir fotoğraftan yola çıkarak yaptığım bu çalışma, odalarınıza farklı bir hava katmak için, duvarları süslemek için veya büyük bir çerçeve içerisine yapılıp asılabilecek, kolay bir çalışma. Kolay derken tabii ki simetriye dikkat etmek gerektiğinden biraz zorlayabiliyor insanı. Bir de duvar delmeyi veya çerçeve gerektirmeyen bir çalışma olduğu için çok çekici tabii ki :)
Ben odamda, yatağımın yanındaki kolona yaptım. Ama salon için de düşünmüyor değilim :) Geyik kafası yaptım ben ama başka birçok şekil de yapılabilir.
Ben 5mm genişliğinde, koyu pembe renk, kağıt bant kullandım.
Bu çalışmaya başlarken bantlarınızı uygun büyüklüklerde kesip kolay ulaşabileceğiniz bir yere yapıştırın. Ben yukarıda göründüğü üzere duvarın kenarına yapıştırdım.
5mm genişliğindeki bant için 20 - 23 mm arası uzunlukta kesmeniz gerekiyor bantlarınızı. Daha uzunu veya kısası hoş görünmeyecek, şekli bozacaktır. Daha geniş bantlarla yapacağınız çalışmalar için keseceğiniz uzunluğu deneme-yanılma ile bulmalısınız.
Geyik kafası şekli için göründüğü gibi en geniş kısımdan başlayarak, yapacağım alana ortaladım şekli.
Yapmayı düşüneceklere kolaylıklar dilerim.
görüşmek üzere.

4 yorum:

Tasarım:Sawako Kuronuma